CIB INTERNET BANK - SZÉLES KÖRŰ FUNKCIONALITÁSSAL

Maximális kényelem, folyamatosan bővülő szolgáltatások

A CIB Internet Bank sikerének egyik titka a széles körű, folyamatosan bővülő szolgáltatásokban rejlik. Már a szolgáltatás 2001-es indulásakor is alapvető szempont volt a funkciógazdagság, amelyet a mai napig előnyként igyekszünk megőrizni.

Már több mint 50 000 vállalati ügyfelünk egyetlen felületen kezelheti banki, befektetési és lízing ügyleteit, közel 70 funkció segítségével.

    • A klasszikus alapműveleteken túl – mint amilyenek például a lekérdezések, az átutalási megbízások, a betétlekötések – különféle banki szolgáltatások (pl. bankkártyák, hitelek) is igényelhetők, postacsekk befizetések kérhetők le tételesen.
    • Elsősorban vállalati igényt szolgál ki a tranzakciók együttes kezelése, külön rögzítése és jóváhagyása.
    • Folyamatos fejlesztés eredményeképpen az idén is vezettünk be újdonságokat, pl. a VIBER átutalás lehetőségét,
    • és elindítottuk az elektronikus számlakezelés szolgáltatást is a Díjnettel (www.dijnet.hu) együttműködésben.

A cégek különböző számlacsomagok közül választhatnak saját üzleti tevékenységüktől és egyéni igényektől függően. Viszont mindegyikre igaz, hogy elektronikus csatornán tudják legkedvezőbben végezni tranzakcióikat.

Az elektronikus csatornákat használó ügyfeleinknél kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink biztonságára, a megfelelő azonosításra, legyen szó akár az elektronikus szolgáltatási rendszerébe való bejelentkezésről, akár hitelesítésről.

    • Bankunknál alkalmazott Token azonosítási eszköz kiemelt biztonságot garantál. A Token egy PIN-kóddal védett kódgenerátor, amely egyszer felhasználható (30 másodpercig érvényes) jelszót, egy számot ad. A jelszót belépéskor és a megbízás megadásakor ellenőrzi a rendszer a Token adatai alapján.