Látáskönnyített CIB Internet Bank

2012. október 30.

A CIB Bank elkötelezett aziránt, hogy szolgáltatásaihoz mindenki, így a mozgásukban, látásukban, hallásukban korlátozott, vagy egyéb fogyatékkal élő ügyfelei is egyenlő eséllyel férhessenek hozzá. Az elmúlt években több lépés is történt ezen a területen, aminek legújabb elemeként mostantól a CIB Internet Bank szolgáltatása látáskönnyített verzióban is az ügyfelek rendelkezésre áll.

Az új lehetőség megkönnyíti az Internet Bank használatát. A látáskönnyített verzió a hagyományoshoz képest jóval nagyobb betűmérettel jeleníti meg a kezelőfelületet az Internet Bank mindkét, magyar és angol verziójában, így a CIB Bank várakozásai szerint ez nagyban segíti érintett ügyfeleinek banki ügyintézését.

A CIB szolgáltatásaihoz való egyenlő esélyű hozzáférést további fejlesztések is segítik. Ennek fontos elemeként 2011 év végén a fiókok 64 százaléka már akadálymentesítettként működött, így a központi irodaházakban a főbejárat, és az ezekben található bankfiókok mindegyike. 2011 végére megkétszereződött a gyereksarkok száma, ennek köszönhetően a CIB Bank már 36 fiókjában járul hozzá kisgyermekes ügyfelei gördülékenyebb ügyintézéséhez.

A CIB Csoport speciális igényű lakossági ügyfelek illetve jogi személyek számára is kínál szolgáltatásokat. 2011 folyamán folytatódott az egyedi igényekkel rendelkező fiataloknak és időseknek kifejlesztett termékek és szolgáltatások értékesítése. Külön számlatermék áll nyugdíjas, nagycsaládos, iskolás, illetve non-profit valamint társasházi ügyfelek részére.

Tovább a CIB Csoprot Fenntarthatósági oldalaira