Továbbra is “Superbrand”-ként jegyzik a CIB Bankot!

2007. május 24.

Örömmel adunk tájékoztatást arról, hogy bankunk a Szakértői Bizottság szavazatai alapján elnyerte a „Superbrands 2007” címet, amivel a világ legnagyobb független márka-értékelési rendszerének elitklubjába került.

Ez a megtiszteltetés  harmadízben érte a CIB-et, amivel a kiemelkedő hírnévvel rendelkező márkák olyan szűk körébe került, amelynek a legnagyobb és legpatinásabb márkák közül tagja például a MOL, a Herend vagy a PICK. A nemzetközileg is elismert státusz a márkamegítélést befolyásoló legfontosabb tényezők – az ismertség, elismertség, a megtestesített bizalom, a minőség, a ragaszkodás – kimagasló fokát feltételezi és juttatja kifejezésre.

A díjról

A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. A londoni központú szervezet, amely világszerte immár mintegy 60 országban működik, Magyarországon 2004-ben indította el Superbrands Programját, amelynek keretében egy független Szakértői Bizottság – a marketingkommunikációs szakma elismert vállalati és ügynökségi vezetői – értékeli a részt vevő vezető márkákat. 

A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körében történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet. A Szakértő Bizottság tagjai a márkákat a következő definíció alapján értékelik:

„A Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek.”