"Forgalmazói és marketing innovációs díjak 2013":
Az Intesa Sanpaolo nyerte "Az ügyféladatok elemzésére és nagy adattömegek kezelésére szolgáló lejobb innovatív módszer" díjat

Az Intesa Sanpaolo újszerű elemzési rendszert alkotott az ügyfelei és ügyfélkapcsolati munkatársai közötti kapcsolattartás elemzésének céljára

  • Az Intesa Sanpaolo Csoport az egyetlen olyan olasz bank, amely díjat nyert egy világméretű innovációs versenyen a pénzügyi szolgáltatási szektorban.
  • Az Intesa Sanpaolo újítása lehetővé tette a bankcsoport számára, hogy erősítse, hatékonyabbá tegye az ügyfelek és az ügyfélkapcsolati munkatársak közötti üzleti kapcsolatokat, továbbá objektíven értékelhesse a kapcsolattartás gyakoriságát és intenzitását.
  • Közel 50 ezer Banca dei Territori munkatárs látja hasznát az újításnak: az új módszerrel alig több mint egy év leforgása alatt átlag 28%-kal sikerült növelni az ügyfelekkel lefolytatott beszélgetések számát a bankfiókokban
  • A verseny szervezői, az Efma és az Accenture tegnap nyújtották át a díjat a Csoport képviselőinek Párizsban

Párizs, 2013. október 17. Az Intesa Sanpaolo Csoport elnyerte az Efma és az Accenture díját egy, a bank ügyfélkapcsolati munkatársai és az ügyfelek közötti kapcsolattartás gyakoriságának és intenzitásának elemzését lehetővé tevő módszer kidolgozásáért, továbbá azért, mert a teljes fiókhálózatánál be is vezette a projektet. A Csoport képviselői tegnap vehették át a díjat "Az ügyféladatok elemzésére és nagy adattömegek kezelésére szolgáló legjobb innovatív módszer"-ért a "Forgalmazói és marketing innovációs díjak 2013" Párizsban megrendezett átadási ünnepségén. Carlo Messina vezérigazgató így nyilatkozott az esemény kapcsán: "Rendkívüli eredménynek tartom, hogy a világ minden tájáról pályázó megannyi érdemes, szakmailag felkészült résztvevő közül épp az Intesa Sanpaolóra esett a választás. Bankunk minden tekintetben megállja a helyét a világ vezető lakossági bankjai között. Nagyon lényeges szempont, hogy a díjat a tevékenységünk lényegét adó ügyfélkapcsolatok kezelésére alkalmas eszköz létrehozásáért kaptuk, az ezt célzó stratégiai beruházásunk elismeréseképpen."

Az Intesa Sanpaolo 2012-ben új megközelítésből vizsgálta meg az ügyfelei és ügyfélkapcsolati munkatársai között fennálló üzleti kapcsolatokat, és ennek során az értékesítési volumenről a kapcsolatok minőségére helyezte át a hangsúlyt. A technológia és az elemzési készségek fejlesztésével a korábban nem kézzelfogható értékeket mérhető normákká alakította át. Más szóval most már rendelkezik a megfelelő eszközökkel annak megállapításához, hogyan és mennyire kezeli ügyfélkörét. Az Intesa Sanpaolo ezenkívül a saját belső eljárását is átalakította, oly módon, hogy az (ügyfelek igényeire vonatkozó) adatgyűjtési, elemzési és visszajelzési tevékenységeit egyetlen egységes műveleti szektorba csoportosította (tervezési és menedzsment kontroll). Közel 50 ezer Banca dei Territori munkatárs látja hasznát az újításnak. Az új módszerrel alig több mint egy év leforgása alatt átlag 28%-kal sikerült növelni az ügyfelekkel lefolytatott beszélgetések számát a bankfiókokban, jelentősen csökkentve az ügyfelek természetes lemorzsolódását.

A www.efma.com/accenture weboldalon megtalálható az Intesa Sanpaolo projektjének részletes leírása, 54 ország 150 pénzintézete által benyújtott más innovatív megoldásokkal együtt.

"DISTRIBUTION & MARKETING INNOVATION AWARDS 2013": INTESA SANPAOLO WINS THE AWARD FOR "BEST CUSTOMER ANALYTICS AND BIG DATA INNOVATION"


További felvilágosítás kapható az alábbi címen:

Intesa Sanpaolo

  • Médiakapcsolatok
    • Banca dei Territori és az egyes országok médiája
    • Tel: +39 0115556652
    • stampa@intesasanpaolo.com