A 2008. év internetes kereskedője: Netpincér.hu
2008. november 11.
A közönségszavazás, majd azt követően a szakmai zsűri döntése alapján a CIB Bank, az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott Év Internetes Kereskedője Díj 2008. évi nyertese az online piacteret működtető Netpincér.hu weboldal lett. Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője címet az OrangeWays.com kapta. A zsűri az idei évben először különdíjat is ítélt, amelyet a GRoby online shop érdemelt ki.
Az Év Internetes Kereskedője Díj ünnepélyes kiosztására 2008. november 11-én a CIB Bank egyik központi épületében került sor. A megtisztelő cím elnyerésével a Netpincér.hu amely az elmúlt évben az Év Legígéretesebb Kereskedője díjat nyerte el beváltotta a hozzá fűzött reményeket, s idén jogot szerzett arra, hogy egy évig használhassa Az Év Internetes Kereskedője 2008 megjelölését, valamint elnyerte az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott online kampányt. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztotta az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is, amely elismerést az OrangeWays.com zsebelt be. Az idei évben a zsűri úgy döntött, hogy különdíjjal értékeli a GRoby online shopot, amely több éve minőségi, folyamatosan megújuló online tevékenységet folytat, dinamikusan növekszik.
Mind a három díjazottnak valamint a jelölteknek egyaránt gratulálunk!
NETPINCÉR.HU, AZ ÉV INTERNETES KERESKEDŐJE
A Netpincér.hu saját jellemzése alapján nem más, mint a világ konyhaművészete a képernyőn. Az internetes felhasználók kényelmesen és egyszerűen válogathatnak bármely, Magyarországon a megadott címre házhoz szállító étterem kínálatából. A világhálón lebonyolított vásárlások száma alapján a NetPincér.hu ma az egyik legszívesebben használt szolgáltatás a magyar internetezők között.
A választék megtekintéséhez csak meg kell adni a szállítási címet, és regisztráció nélkül kényelmesen végignézhetők az étlapok. A regisztráció a kiszállításhoz szükséges adatokat kéri el, a futárnak pedig csak annyit kell fizetni, mintha telefonon rendeltük volna az ételt. Újítás, hogy a rendelések kiegyenlítéséhez több online fizetési lehetőség is igénybe vehető, valamint egyes éttermekbe online asztalfoglalásra is mód van.
ORANGEWAYS.COM, AZ ÉV LEGÍGÉRETESEBB INTERNETES KERESKEDŐJE
Az OrangeWays Zrt. amely Magyarország legdinamikusabban fejlődő közlekedési vállalata 2007 óta kínál magas minőségű komfortbusz-szolgáltatásokat nemzetközi menetrendszerinti és különjárati viszonylatban. A szolgáltatások minőségét a szokásosnál magasabb felszereltségű, minden kényelmet kiszolgáló autóbuszok, és a kínált extra szolgáltatások biztosítják. Az üzleti modell több tekintetben hasonló a már ismert fapados légitársaságok modelljéhez, internetes foglalási és online fizetést biztosító rendszerrel és értékesítési ügynöki hálózattal helyettesítik a saját jegyeladási helyeket.
GROBY.HU, AZ ÉV INTERNETES KERESKEDŐJE DÍJ 2008 KÜLÖNDÍJASA
A G'Roby Élelmiszer-szupermarket lánc amely 1992 óta működik Budapesten 1999-ben indította útjára házhozszállítási szolgáltatását, és Magyarországon az elsők között, 2000 tavaszán nyitotta meg online áruházát.
Az eltelt időszak alatt sikerült egy olyan színvonalas és elismert szolgáltatást létrehozni, amely a fogyasztókat, a megrendelőket magas színvonalon, minden tekintetben igényesen szolgálja ki.
A G'Roby NETSHOP Kft. közel hetven fős csapata minden nap azon fáradozik, hogy a vevők felől érkező igényeket maradéktalanul kielégítse, és az online áruház szolgáltatásait az elvárásoknak megfelelően alakítsa. Így Magyarország egyik legelismertebb internetes üzletévé nőtte ki magát az évek alatt.
A SZAVAZÁSRÓL
A szoros versenyben néhányan már többedik alkalommal kerültek be a döntőbe. A tíz döntőbe jutottból több ún. online piactér, amelynek saját termékei nincsenek, hanem közvetítői munkát végeznek. Ilyen az idei nyertes Netpincér is, valamint a már nem csak műszaki cikkek kínálatát összegyűjtő Depo, illetve a két legnépszerűbb virtuális aukciós piactér, a Vatera és a Teszvesz, valamint az idei versenyen elsőként a top10 közé került utazási szolgáltatásokat közvetítő UtiSúgó portál is.
A zsűri a döntéshez többek között értékelte a vállalkozások üzleti modelljét, az alapkoncepció és ötlet egyediségét, az elért üzleti eredményeket, a felhasználó-barátságot, valamint a megvalósítás és a használhatóság minőségét is. Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője, valamint az Év Internetes Kereskedője Díj 2008 különdíjasa közönségszavazás útján, a TOP 30-ba jutott kereskedők közül került kiválasztásra.
A szakmai zsűri az alábbi szervezetek képviselőiből áll: Informatikai Vállalkozások Szövetsége; CIB Bank Zrt.; Kirowski Zrt., [origo], Index.hu Zrt., Portfolio.hu; Stop.hu; Miniszterelnöki Hivatal Infokommunikációért és E-közigazgatásért Felelős Szakállamtitkársága, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Kar Információ és Tudásmenedzsment Tanszék. A díj médiatámogatói: az [origo], az Index, a Portfolio.hu, az AdHouse, a Stop és az eBroker. A díj szakmai partnere a Budapesti Corvinus Egyetem E-Business Kutatóközpontja.
Az internetes közönségszavazás 2008. szeptember 15. és október 15. között zajlott le.
CIB Bank Zrt., Sajtókapcsolatok 1027 Budapest, Medve u. 4-14. Tel.: 423-2624, Fax: 489-6620 Email: Honlap: http://www.cib.hu
|
Informatikai Vállalkozások Szövetsége 1088 Budapest, East-West Business Center, Rákóczi út 1-3. Tel.: 266-6346, 235-7617 Email: Honlap: http://www.ivsz.hu
|