A 2008. év internetes kereskedője: Netpincér.hu

2008. november 11. 

A közönségszavazás, majd azt követően a szakmai zsűri döntése alapján a CIB Bank, az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott „Év Internetes Kereskedője Díj” 2008. évi nyertese az online piacteret működtető Netpincér.hu weboldal lett. Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője címet az OrangeWays.com kapta. A zsűri az idei évben először különdíjat is ítélt, amelyet a G’Roby online shop érdemelt ki.

Az Év Internetes Kereskedője Díj ünnepélyes kiosztására 2008. november 11-én a CIB Bank egyik központi épületében került sor. A megtisztelő cím elnyerésével a Netpincér.hu – amely az elmúlt évben az Év Legígéretesebb Kereskedője díjat nyerte el – beváltotta a hozzá fűzött reményeket, s idén jogot szerzett arra, hogy egy évig használhassa „Az Év Internetes Kereskedője 2008” megjelölését,  valamint elnyerte az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott online kampányt. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztotta az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is, amely elismerést az OrangeWays.com zsebelt be. Az idei évben a zsűri úgy döntött, hogy különdíjjal értékeli a G’Roby online shopot, amely több éve minőségi, folyamatosan megújuló online tevékenységet folytat, dinamikusan növekszik.

Mind a három díjazottnak valamint a jelölteknek egyaránt gratulálunk!

NETPINCÉR.HU, AZ ÉV INTERNETES KERESKEDŐJE

A Netpincér.hu saját jellemzése alapján nem más, mint a világ konyhaművészete a képernyőn. Az internetes felhasználók kényelmesen és egyszerűen válogathatnak bármely, Magyarországon a megadott címre házhoz szállító étterem kínálatából. A világhálón lebonyolított vásárlások száma alapján a NetPincér.hu ma az egyik legszívesebben használt szolgáltatás a magyar internetezők között.

A választék megtekintéséhez csak meg kell adni a szállítási címet, és regisztráció nélkül kényelmesen végignézhetők az étlapok. A regisztráció a kiszállításhoz szükséges adatokat kéri el, a futárnak pedig csak annyit kell fizetni, mintha telefonon rendeltük volna az ételt. Újítás, hogy a rendelések kiegyenlítéséhez több online fizetési lehetőség is igénybe vehető, valamint egyes éttermekbe online asztalfoglalásra is mód van.

ORANGEWAYS.COM, AZ ÉV LEGÍGÉRETESEBB INTERNETES KERESKEDŐJE

Az OrangeWays Zrt. – amely Magyarország legdinamikusabban fejlődő közlekedési vállalata – 2007 óta kínál magas minőségű komfortbusz-szolgáltatásokat nemzetközi menetrendszerinti és különjárati viszonylatban. A szolgáltatások minőségét a szokásosnál magasabb felszereltségű, minden kényelmet kiszolgáló autóbuszok, és a kínált extra szolgáltatások biztosítják. Az üzleti modell több tekintetben hasonló a már ismert „fapados” légitársaságok modelljéhez, internetes foglalási és online fizetést biztosító rendszerrel és értékesítési ügynöki hálózattal helyettesítik a saját jegyeladási helyeket.

G’ROBY.HU, AZ ÉV INTERNETES KERESKEDŐJE DÍJ 2008 KÜLÖNDÍJASA

A G'Roby Élelmiszer-szupermarket lánc – amely 1992 óta működik Budapesten – 1999-ben indította útjára házhozszállítási szolgáltatását, és Magyarországon az elsők között, 2000 tavaszán nyitotta meg online áruházát.

Az eltelt időszak alatt sikerült egy olyan színvonalas és elismert szolgáltatást létrehozni, amely a fogyasztókat, a megrendelőket magas színvonalon, minden tekintetben igényesen szolgálja ki.

A G'Roby NETSHOP Kft. közel hetven fős csapata minden nap azon fáradozik, hogy a  vevők felől érkező igényeket maradéktalanul kielégítse, és az online áruház szolgáltatásait az elvárásoknak megfelelően alakítsa. Így Magyarország egyik legelismertebb internetes üzletévé nőtte ki magát az évek alatt.

A SZAVAZÁSRÓL

A szoros versenyben néhányan már többedik alkalommal kerültek be a döntőbe. A tíz döntőbe jutottból több ún. online piactér, amelynek saját termékei nincsenek, hanem közvetítői munkát végeznek. Ilyen az idei nyertes Netpincér is, valamint a már nem csak műszaki cikkek kínálatát összegyűjtő Depo, illetve a két legnépszerűbb virtuális aukciós piactér, a Vatera és a Teszvesz, valamint az idei versenyen elsőként a top10 közé került utazási szolgáltatásokat közvetítő UtiSúgó portál is.

A zsűri a döntéshez többek között értékelte a vállalkozások üzleti modelljét, az alapkoncepció és ötlet egyediségét, az elért üzleti eredményeket, a felhasználó-barátságot, valamint a megvalósítás és a használhatóság minőségét is. Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője, valamint az Év Internetes Kereskedője Díj 2008 különdíjasa közönségszavazás útján, a TOP 30-ba jutott kereskedők közül került kiválasztásra.

A szakmai zsűri az alábbi szervezetek képviselőiből áll: Informatikai Vállalkozások Szövetsége; CIB Bank Zrt.; Kirowski Zrt., [origo], Index.hu Zrt., Portfolio.hu; Stop.hu; Miniszterelnöki Hivatal Infokommunikációért és E-közigazgatásért Felelős Szakállamtitkársága, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem – Gazdaság és Társadalomtudományi Kar – Információ és Tudásmenedzsment Tanszék. A díj médiatámogatói: az [origo], az Index, a Portfolio.hu, az AdHouse, a Stop és az eBroker. A díj szakmai partnere a Budapesti Corvinus Egyetem E-Business Kutatóközpontja.

Az internetes közönségszavazás 2008. szeptember 15. és október 15. között zajlott le.

CIB Bank Zrt., Sajtókapcsolatok

1027 Budapest, Medve u. 4-14.

Tel.: 423-2624, Fax: 489-6620

Email:

Honlap: http://www.cib.hu

 

Informatikai Vállalkozások Szövetsége

1088 Budapest, East-West Business Center, Rákóczi út 1-3.

Tel.: 266-6346, 235-7617

Email:

Honlap: http://www.ivsz.hu