Új szolgáltatások és új telefonos menürendszer a CIB24-en

2008. június 23.

2008. június 18-ától a CIB Bank telefonos ügyfélszolgálata - a lakossági ügyfelek mellett - már a devizabelföldi társas vállalkozások számára is teljes körű számlaügyintézéssel áll rendelkezésre. Ezzel egyidejűleg a CIB24 telefonos menürendszere (IVR) kibővült, így a telefonáló célirányosan, rögtön az őt érdeklő témában a leginkább illetékes ügyintézőhöz kerülhet.

A vállalkozások ezidáig alapvetően csak általános pénzügyi, illetve termék-információhoz juthattak a CIB24-en keresztül, a szolgáltatás kibővítése révén viszont számukra is biztosított a teljes körű számla-, bankkártyaügyintézés. Az igénybevételéhez szükséges Telefonos Azonosító Kódot (TAK), a számla felett önállóan rendelkezni jogosult cégképviselő igényelheti – amennyiben még nem rendelkezik azzal – bármely bankfiókunkban. 

A szolgáltatás keretében tehát bármely vállalati bankszámlára vonatkozóan lehetőség nyílik – többek között – bankon belüli és kívüli forint- és devizautalások indítására, betét- és kártyaműveletek elvégzésére is.

Bankunk a 90-es évek végétől nyitott a lakossági ügyfelek mellett, a kis- és középvállalkozások irányába. Ebben a stratégiában – a fiókhálózat folyamatos bővítése mellett – kulcsszerep jutott és jut ma is az elektronikus bankolási csatornák igen intenzív fejlesztésének. Bankunk annak az igénynek kívánt megfelelni, amely szerint az ügyfelek egyre inkább nyitottabbak a pénz- és időhatékony bankolási lehetőségekre, és ily módon – a hagyományos formák helyett – elsősorban elektronikus csatornákon keresztül kívánják elérni a bankot.

Az elektronikus banki szolgáltatások vitathatatlan előnye, hogy megkönnyítik, egyszerűsítik, gyorsítják az ügyintézést, és e mellett természetesen kedvezőbb díjtételekkel számolhat, aki a hagyományos papír alapú banki ügyintézés helyett ezt választja. A kedvező díjak és komplex szolgáltatások mellett a banki nyitva tartáshoz sem kell igazodnia az elektronikus bankolást választó ügyfeleknek, ezáltal megspórolják az időt is, amit a fiók felkeresésével és az ottani, várakozással töltenének.  CIB24 nonstop telefonos ügyfélszolgálat a következő lehetőségeket biztosítja a fióki ügyintézésnél kedvezőbb kondíciókkal – teljes körű számlaügyintézés, számlainformáció, kivonattal kapcsolatos szolgáltatások, kártyaletiltás, információ általános banki szolgáltatásokról, betét lekötés, utalások indítása, befektetésekhez kapcsolódó megbízások.

További információk >>