CIB Bank Online - új internet bank

  • A leggyakrabban használt funkciók
  • Bármilyen eszközről (PC, tablet, okostelefon) böngésző használatával érhető el

CIB Internet Bank

  • Teljeskörű funkcionalitás
  • Java technológiát támogató böngészőkön érhető el

Fontos változás a CIB Internet Bank elérésében

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy 2019. szeptember 14-től változik a CIB Internet Bankban használható jelszógeneráló eszközök köre.

2019. szeptember 14-től az Európai Unió PSD2 irányelvének* (a továbbiakban: PSD2) eleget téve a CIB Bank által kínált jelszógeneráló eszközök használata megváltozik.

 

Annak érdekében, hogy ezen dátumtól kezdve továbbra is zökkenőmentesen tudja intézni napi pénzügyeit elektronikus csatornáinkon, kérjük, figyelmesen olvassa el alábbi tájékoztatást!

 

A CIB Internet Bankba a kizárólag jelszavas azonosítással történő belépés lehetősége megszűnik, azaz a jövőben lekérdezés céljából sem tudja használni elektronikus csatornáinkat. Amennyiben CIB MobilToken / Easy token / Token jelszógeneráló eszközzel rendelkezik, úgy a belépésre továbbra is lehetősége lesz, azonban megbízások végrehajtására nem.

 

Meglévő eszközével tehát 2019. szeptember 14-től kezdődően nem lesz lehetősége internetbanki műveletek aláírására, illetve jelszavas azonosítási mód esetében belépésre sem.

 

Elsődleges megoldási javaslatunk a díjmentesen letölthető CIB Bank Mobilalkalmazás, amely beépített funkcióként tartalmazza a PSD2-nek megfelelő aláírási jelszógeneráló funkciót, a #withKEY tokent.



Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy 2019. április 30-tól változik a CIB Internet Bank elérése.

A megszokott webes felületen keresztül történő belépés az Oracle által fejlesztett Java 8 technológiára épül, melynek támogatását 2019. április 30-án az Oracle megszünteti, így azok az ügyfeleink, akik frissítenek a Java 11 technológiára, ezt követően nem fogják elérni a CIB Internet Bankot a CIB Bank honlapján keresztül. (Azon ügyfeleink, akik nem frissítik Java programjukat, az eddig megszokott módon érhetik el a CIB Internet Bankot.)

Azon ügyfeleink számára, akik letöltik a Java 11-es verzióját,  elérhetővé tettünk egy, az Ügyfeleink saját gépére telepíthető alkalmazást, mellyel továbbra is az eddig megszokott funkciók állnak rendelkezésre.


Hogyan telepítheti a CIB Internet Bank asztali alkalmazást?

Gyors és egyszerű telepítési folyamat:

  1. Nyissa meg a CIB Internet Bank belépési felületét a www.cib.hu/cibinternetbank oldalon!
  2. Töltse le gépére a CIB Internet Bank telepítő fájlját!
  3. Indítsa el a letöltött telepítő .exe fájlt!
  4. A CIB Internet Bank használatra kész. Az indításhoz kattintson duplán az ikonra!

 

A telepítéssel kapcsolatos technikai segítségért vagy az átállással kapcsolatos további információkért forduljanak bizalommal éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon vagy kollégáinkhoz bármelyik CIB bankfiókban!   






CIB Bank mobilalkalmazás - iOS és Android okostelefonokra

Legyen mindig karnyújtásnyira a bankja!

Intézze egyszerűbben, szabadabban, és személyre szabottabban mindennapi banki ügyeit okostelefonját használva!

Pénzügyek egyszerűen.

Tudjon meg többet! >>



         Töltse le az alkalmazást most!                                                 


 

CIB Internet Bank aktiválása, első belépés

Felhasználói kézikönyv, Szolgáltatási csomagok és funkciólista >>

Számítógépen a CIB Internet Bank segítségével gyorsan, egyszerűen és kényelmesen, akár az otthonából tudja intézni banki, befektetési és lízingügyleteit. A klasszikus alapműveleteken túl - mint például a lekérdezések, az átutalási megbízások, a betétlekötések - különféle banki szolgáltatások (pl. bankkártyák) is igényelhetőek, a bankkártyák aktiválhatóak és a kapcsolódó limitek is módosíthatóak. Mindemellett bármely hazai szolgáltató által működtetett mobiltelefon egyenlege is feltölthető.


A CIB Internet Bank szolgáltatást használhatja a CIB bankfiókokban található Internet Bank Pontnál, valamint otthonában vagy bárhol, ahol számítógépet használ, és amelyre a Java segédprogramot letöltötte.


A Java legújabb verziójának frissítése után nem lehet elérni a CIB Internet Bankot a CIB Bank honlapján keresztül. Kérjük, telepítse a CIB Internet Bank asztali alkalmazást, hogy az internetbankot továbbra is a megszokott módon használni tudja! 


A CIB Internet Bankba történő belépés a szerződéskötéskor rendelkezésére bocsátott ún. jelszógeneráló eszközzel (CIB Hard Token, CIB Bank Mobilalkalmazáson belül elérhető #withKEY token) történő azonosítási mód alkalmazása esetén, ezen eszköz által generált, egyszer használatos jelszóval történik. 



Ügyfélazonosításhoz szükséges fogalmak magyarázata

Technikai segítségnyújtás a CIB Internet Bank használatához

Felhasználói kézikönyv, Szolgáltatási csomagok és funkciólista >>

CIB Hard Token, #withKEY token, Token, Easy Token, CIB mobilToken, Jelszóval történő azonosítási mód beállítás (státusz) módosítási kérelem

Java segédprogram letöltése

A Java legújabb verziójának frissítése után nem lehet elérni a CIB Internet Bankot a CIB Bank honlapján keresztül. Kérjük, telepítse a CIB Internet Bank asztali alkalmazást, hogy az internetbankot továbbra is a megszokott módon használni tudja!


2019. szeptember 14-től hatályos tájékoztatás jelszógeneráló eszközzel


Böngészési előzmények törlése >> (PDF fájl, ha Ön nem rendelkezik az Adobe Readerrel, akkor itt ingyen letöltheti.)


Nyomtatási segédlet >> (PDF fájl, ha Ön nem rendelkezik az Adobe Readerrel, akkor itt ingyen letöltheti.)

Nyomtatási segédlet >> (Microsoft Word .doc fájl)


CIB Internet Bankkal és honlapunkkal kapcsolatos technikai jellegű kérdésekkel forduljon CIB24 nonstop, telefonos ügyfélszolgálatunkhoz.

Telefonszám:
(+36 1) 4 242 242

E-mail:

Egyszer használatos jelszót generáló eszköz / Token

A kiemelt biztonság elérése érdekében használjon tokent, a CIB Internet Bank, a mobilCIB vagy az eBroker szolgáltatásba való belépéshez, megbízások megerősítéséhez!

Tájékoztatás a Jelszógeneráló eszközzel (Token/Easy Token/CIB mobilToken) történő azonosítási mód kötelező alkalmazásáról a CIB Internet Bank és a mobilCIB használatához >>

Token, Easy Token, CIB mobilToken, Jelszóval történő azonosítási mód beállítás (státusz) módosítási kérelem

Mi az a token?

A token egy a Bank által biztosított jelszógeneráló eszköz vagy alkalmazás, amely egyszer használatos jelszavakat hoz létre a CIB Internet alapú elektronikus szolgáltatásokba

        • a CIB Internet Bank,
        • a mobilCIB és
        • az eBroker rendszerekbe történő
  • bejelentkezéshez és
  • az aláírást igénylő műveletek jóváhagyásához/elektronikus aláírásához.

Miért válasszon Jelszógeneráló eszközt (tokent)?

A token kiemelt biztonságot nyújt pénzügyeinek intézése során a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások igénybe vételekor. A CIB Bank több, egyszer használatos jelszó generátor,

  • a Bank részéről már korábban is biztosított úgynevezett Token,
  • az újonnan bevezetett Easy Token eszköz és
  • a mobileszközökre letölthető CIB mobilToken alkalmazás

használatát biztosítja. Ezek közül kiválaszthatja az Ön számára leginkább megfelelőt.


Milyen további előnyei vannak a Token használatának?

  • A banki rendszer a token adatai alapján ellenőrzi a felhasználói jogosultságot,
  • Korlátlan számú egyszeri jelszó generálható,
  • Könnyen használható.


#withKEY Token

A #withKEY Token egy PIN-kóddal védett jelszógeneráló funkció, amely egy egyszer felhasználható jelszót ad meg. A jelszó biztonsági kódként szolgál a CIB Internet alapú elektronikus szolgáltatásokba (CIB Internet Bank, CIB Bank Online) és az eBroker szolgáltatásba történő bejelentkezéshez és az aláírást igénylő műveletek jóváhagyásához. A belépéshez és az aláírást igénylő műveletek jóváhagyásához mindig különböző kódot kell használni. A #withKEY Token alapú azonosítás és a CIB Bank Mobilalkalmazás szolgáltatás nem elválaszthatók egymástól.

Amennyiben a Felhasználó igénybe veszi mind a CIB Internet Bank és a CIB Bank Onlineszolgáltatást, a bejelentkezés a rendszerekbe azonos felhasználói azonosítással történik. Az aláírást igénylő műveletek jóváhagyásához használt aláírási kód is megegyezik #withKEY Tokennel történő azonosítás esetén.

  • Jelszó: A #withKEY Token funkció által generált, 6 karakter hosszú, numerikus, egyszer használatos jelszó.
  • Aláírást igénylő műveletek jóváhagyásához aláírási kód: A #withKEY Token funkció által generált, 6 karakter hosszú, numerikus, egyszer használatos jelszó.

CIB Hard Token

A biztonságos bankolás eszköze

A CIB Hard Token eszköz használata nagyon egyszerű. Önnek nem kell mást tennie a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online vagy az eBroker szolgáltatások használata során, mint az eszközzel generálni egy 6 számjegyű számsort ("egyszer használatos jelszó") és azt beírnia a "Token által generált jelszó" mezőbe. Erre mind a szolgáltatásokba történő belépéskor, mind a tranzakciók, megbízások (aláírást igénylő műveletek) elektronikus aláírásakor, jóváhagyásakor szükség van.

Hogyan lehet CIB Hard Token-t igényelni?

CIB Hard Token eszközt bármely bankfiókunkban igényelhet, melyet a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés megkötése, illetve módosítása után azonnal az Ön rendelkezésére bocsátunk. Az igénylés alkalmával kérjük, hozza magával személyazonosító okmányait.

A CIB Hard Token használata

Mi történik, ha a CIB Hard Token elveszett, vagy ellopják?
Amennyiben az eszköz elveszett, vagy elhagyta, kezdeményezheti a CIB Hard Token ideiglenes felfüggesztését, lopás esetén pedig az azonnali tiltását az éjjel-nappal hívható CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon. A letiltott CIB Hard Token pótlását bármelyik bankfiókunkban kérheti.


Easy Token

A biztonságos bankolás eszköze

Az Easy Token eszköz használata nagyon egyszerű. Önnek nem kell mást tennie a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások használata során, mint az eszközön lévő gomb megnyomásával generált 6 számjegyű számsort („egyszer használatos jelszó”) beírnia a „Token által generált jelszó” mezőbe. Erre mind a szolgáltatásokba történő belépéskor mind a tranzakciók, megbízások (aláírást igénylő műveletek) elektronikus aláírásakor, jóváhagyásakor szükség van.

Hogyan lehet Easy Token-t igényelni?

Easy Token eszközt bármely bankfiókunkban igényelhet, melyet a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés megkötése illetve módosítása után, azonnal az Ön rendelkezésére bocsátunk. Az igénylés alkalmával kérjük, hozza magával személyazonosító okmányait.

Az Easy Token használata


Mi történik, ha az Easy Token elveszett, vagy ellopják?
Amennyiben az eszköz elveszett, vagy elhagyta, kezdeményezheti az Easy Token ideiglenes felfüggesztését, lopás esetén pedig az azonnali tiltását az éjjel-nappal hívható CIB 24 telefonos ügyfélszolgálaton a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon. A letiltott Easy Token pótlását bármelyik bankfiókunkban kérheti.


CIB mobilToken

Hogy bárhonnan, bármikor beléphessen elektronikus szolgáltatásainkba

Amennyiben Ön olyan mobileszközzel rendelkezik, amely képes alkalmazások letöltésére, és futtatására, válassza a CIB mobilToken alkalmazást. A CIB mobilToken könnyen és egyszerűen letölthető, így külön eszköz használata nélkül, intézheti pénzügyeit CIB Internet Bankon, mobilCIB-en vagy eBroker szolgáltatáson keresztül.

A CIB mobilToken alkalmazást, mobil eszköze operációs rendszerek alkalmazás áruházából, vagy az alábbi linkre kattintva tudja letölteni.

A CIB mobilToken letöltése, használata


Az alkalmazás letöltése és a sikeres regisztrációt követően Önnek nem kell mást tennie a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások használata során, mint a CIB mobil Token alkalmazás által generált 6 számjegyű jelszót) beírnia a szolgáltatásokba történő belépéskor és a tranzakciók, megbízások (aláírást igénylő műveletek) elektronikus aláírásakor, jóváhagyásakor.

Hogyan lehet CIB mobilToken-t igényelni?

A CIB mobilToken alkalmazás igényléséhez szükséges a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés megkötése illetve módosítása, melyet bármely bankfiókunkban megtehet. Amennyiben Ön egyedüli felhasználója a számlájához tartozó CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatásunknak, a szerződésmódosítást a CIB Internet Bank felületen is megteheti, így nem kell a bankfiókba befáradnia. Bankfióki igénylés esetén kérjük, hozza magával azonosító okmányait.


Mi történik, ha a CIB mobilToken alkalmazással rendelkező mobileszközét elveszti, vagy ellopják?

Amennyiben az eszköz elveszett, vagy ellopták, kérheti a CIB mobilToken ideiglenes felfüggesztését, lopás esetén pedig azonnali tiltását az éjjel-nappal hívható CIB 24 telefonos ügyfélszolgálaton a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon vagy bármelyik bankfiókunkban. A letiltott CIB mobilToken helyett új mobilToken regisztrációt (Újraregisztráció) igényelhet mobil eszközére a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, illetve személyesen bármely bankfiókunkban.

CIB Internet Bank

TovábbMagyarországon a legszélesebb funkcionalitást nyújtó, többszörösen díjazott internet banki megoldás. Ismerje meg!



eBroker

TovábbIsmerje meg az eBroker tőzsdei hírportált és kereskedési rendszert!


CIB Internet Bank demo

Tekintse meg a CIB Internet Bankjának demonstrációs oldalait, mellyel nem csupán statikus képek formájában, hanem a valódi rendszer működésével azonos módon próbálhatja ki a felület kezelését, az egyes funkciók működését! Reméljük, ezzel hasznos segítséget tudunk nyújtani, hogy a rendszer használatát érthetőbbé, könnyebbé tegyük az Ön számára!


CIB Internet Bank demo


eBroker demo

Ismerkedjen meg az eBroker hírportál és kereskedési rendszer működésével és használatával!

A következő gombra kattintva megtekintheti a demo verziót, illetve letöltheti a felhasználói kéziönyvet.


eBroker demo